DEDICATORIA E AGRADECEMENTOS

Esta historia do Domaio Fútbol Clúb, vai adicada a todos os presidentes, directivos, xogadores e afecionados que tivo este clúb o longo de estes 67 anos de existencia, sin os cales isto non chegaria a estes dias.
Pero sobre todo vai dedicado a duas personas que me inculcaron a pasión por buscar no pasado, José Piñeiro, o poeta de Tellamar, que dende aquel paseo olvidado tantas cousas me contou de aquel Domaio de outros tempos, e a Juan Bautista Minguela, perruqueiro, musico, actor, deportista, e sobretodo amigo, que dende a súa casa de Mougás tantas anecdotas me contou, donde estedes, vai por vos.
O meu agradecemento os servicios de hemeroteca de Faro de Vigo, Diario de Pontevedra e o Concello de Vigo,a directiva do Domaio Fútbol Clúb e a todos que me cederon fotos e datos.
A todos, gracias